Stan i dag igen

Hello honeys, måste bara skriva att nej Imi det blir inget mega super advanced objektiv till dej. Jag är inte särskilt insatt så det skulle bli mindre lyckat. Annars kan jag ju skriva att det är 5 dagar kvar tills Thailand. Super lycklig. Men dagen efter jag kommer blir det girlsnight med dos chicas from une lécole. Blir säkert ett litet gulligt bild repotage! Haha. 

I kväll ska jag till Aimée med en extern hårddisk, den ni, som hon lånar av min fader. Vilken snäll pappa jag har va? Visserligen bara på lån men iaf. Ska bli mys med henne och O. Mihi. På söndag ska jag kirra alla mina biffar så jag har maniky, pedikyr och färgade fransar. Packa och så får bli på söndag planerar nämligen melodifestivalen med O kanske här eller där?! Får se.. 

Köpte ett par solglajjor från H&M i dag och lite presenter. Vad för presenter får ni se en annan gång. Bjuder på en godbit från tjuvlyssnat.se:

Två tjejer ~14 sitter i korridoren och pratar om det nationella prov som dom ska ha senare under dagen.
Tjej 1: Men om det börjar halv ett här, då skulle jag ju kunna ringa till någon i Kiruna och säga alla svaren!
Tjej 2: Men alla har ju proven samtidigt?!
Tjej 1: Jaa, men du får ju tänka på tidsskillnaden! Om vi börjar med våra prov här klockan halv ett, då är ju klockan bara typ elva i Kiruna, så då kan jag ju ringa någon i Kiruna och säga alla frågorna.
Tjej 2: Jaa, fy fan vad smart! Men du känner väl ingen i Kiruna?
Tjej 1 (smått besviken): Neej, just det...
 
Puck!
/S.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback