Sista minuten

Jag trodde faktiskt inte att jag använde så pass mycket grejer som jag gör dagligen. Nu börjar det ta emot lite när jag ser att tre neccessärer är packade plus en som jag har smycken i. Känns inget vidare. Fast jag kan ju inte undvika att skriva att det tar mycket plats med linsvätskor och schampo. Men har ju väskan från usa så det kommer rymmas i alla fall. Har sparat lite plats för det jag shoppar.

I dag handlade jag två stycken förpackningar makeupwipes, Åhlens egna lixom (25:- st med Å-kortet - en till Anna och en till mig själv), en engångsförpackning med hårinpackning
från phc för torrt och skadat hår (20 :-) och så fick jag en nässpray av mamma :D Sedan köpte jag Elle Uk på Pressbyrån tills på onsdag och så fick jag Glamour i brevlådan i dag. Wiee. Värsta timingen.

Nu ska jag äta middag, puss!
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback