Onsdagens

Dagens humör:
 Lite sådär. Jag har ont i ryggen...
Dagens mående: Fräscht lixom, blir alltid glad efter en runda på stan.
Dagens borde: Läsa mer K-pax och Jane Eyre.
Dagens frisyr: Utsläppt med en liten hårnål i luggen.
Dagens klädsel: Jeans, babydoll, nitarmbandet typ..
Dagens planer: Fixa naglarna och sova. HAHA!
Dagens materiella vill ha: En mega mega puff mega mega kjol, jag vill ha en bild på den Louise! Provade en idag men responsen var inte 100 så jag bangade lite..
Dagens längtan: Thailand absolut!
Dagens fundering: Får jag sommarjobbet, hoppas verkligen, på bokhandeln? Låter gay.. :P
Dagens beroende: Hälsosamma saker. Provade nytt té, white tea, inget vidare.
Dagens tråkigaste: Hade en helt ok dag men det måste vara lektion numero uno.
Dagens tidning: Hmm.. Den var svår. Kanske Hoom.
Dagens låt: Benassi Bros feat. Sandy - Turn me up (Sfaction Mix)

tre inlägg om dagen.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback