My boots are killing me

Hittade ett par stövlar i går som jag inte använt på ett år, det är typ (max) fem cm klack och det passar mej perfa. Ingen skilled walker direkt. Men jag kommer inte använda dom på ett tag eftersom jag fick så jävla ont och det resulterade i blåsor i dag. Hrmf.. Sjukt onödigt varför kunde jag inte ta ett par andra skor? För att stövlarna är så fiiiina! Haha, i dag blir det Jane Eyre läsning och lite dush+manikyr innan jag drar till A för melodifestivalen. Hejjar på antingen Perelli eller Amy Diamond :P Haha, hon är som en liten studsboll - far runt hela scenen med någon fartig låt. Tror den skulle kunna gå längre än typ Sanna Nielsen som suger. Inga balader, no thank you.

Min lunch blev lite naturgodis + vatten kanske inte asnyttigt men jag verkligen älskar de där starka, runda plattorna. Mums! Men nu måste jag läsa lite och sen fixa håret, tänkte köra mega volym i kväll ni ska få se före och efter bilder sen! Använder givetvis Matrix Vavoom serien. Funkar verkligen, iaf på mej. Håll utkik.

Kyssar!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback