Blir glad av kommentarerna

i morgon smäller det! Jag åker till thailand, alla info om hotell, städer, länder etc finns här! Jag ska alltså åka till Krabi och Bangkok. I dag ska jag in till stan för ett besök på Caramella för att köpa resegodis (dessutom en liten tripp runt på övriga stan), En tradition som funntis länge mellan mig och min syster! Dessutom som ett litet treat så kommer ni få se min välplanerade rese-outfit och vad jag har i mitt handbagage, som är livs viktigt. Ett litet bildspel i kväll alltså, bloggar nog i morgon på morgonen eftersom att planet inte går förens 19, super bra tid man kommer fram runt lunch - skönt. Lättare att ställa om sig!

Måste fixa headern...

Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: fannyk

Vad ball blogg! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback