Sicko

Ok, dagen blev inte som jag planerat. Jag får stanna hemma och kurera mig i stället för att hänge med Aimée, vi ska träffs imorn i stället. Jag har blivit förkyld. Oväntat? NEJ! Jag blir alltid sjuk innan resor, fuck lixom. Skulle egentligen åkt och handlat echinagard(?), fast inte den äckliga med människoansiktet på utan den med blomman - som man köper på konsum typ. Den är underbar men jag måste få tag i den i dag. Sugen på att mysa loss med lite godis och så men jag bor ju hundra mil från affären så jag orkar inte. Dessutom väntar jag att vårdcentralen ska ringa fem i ett, jag msåte få min andra gardasil vaccination. Aja, nu ska jag äta lunch.

Kram med huvudet vänt bort, jag vill ju inte smitta någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback