Landat i Thailand

Har ar klockan 15.05 och vart flyg gar inte forens klockan halv sju om jag minns ratt. Chillar i den lilla, men helt okej, inrikesloungen. Den ar liten men mysig, och nu ar allting bara sa drygt. Det forsta jag gjorde pa planet var att gora mig i ordnig for att sova men nar jag sag att de hade Horton hears a Who! sa kunde jag inte motsta. Sag den och sen somnade jag, sov jattebra och sen blev det turbulens och jag madde lite illa men nar det slutade sa blev det bra igen. Jag och Anna hatar verkligen nar de ska packa pa en en massa mat. Blesch!

Efter landning med Thai Airways sa ar det bara nagon halvtimmes biltur till hotellet. Antar att jag tappat ganska manga lasare nu men men. Skriver mest for typ vannerna!

Kyssar honeys! =D (gor aldrig sanna dar (=) smileysar men det har tangentbordet ar valdigt annorlunda nar det galler tecken)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback