Jag drömmer alltid så konstiga saker

Ohh! Har sovit riktigt bra i natt, fast jag drömde en hel del och gick upp och städade i sömnen. Jag tror att min hjärna på något sätt fått för sig att mamma var sjukt förbannad på mig och att jag var tvungen att städa och jag blev så frustrerad att jag bara jammade allt i en väska som låg på golvet och försökte göra en fin hög av tidningarna på skrivbordet. Inget vidare resultat faktiskt! ;D Sen drömde jag som sagt mycket men kommer bara i håg vissa flashes. Det var någonting med att en massa människor hade samlats för att tävla på något sätt. Tävlingarna pendlade mellan att äga rum i gymnastiksalen i Tappen (högstadiet) och en blanding av landstället Sörberg & min mormor och morfars trädgård. Sjukt snurrigt, vi skulle sitta ner i lag och vårt lag hamnade jättelångt bort på en parkbänk i ett dike. Vi trodde det var ett skämt/misstag men sen såg vi att det fanns en bricka med fika och en hundring och då blev vi arga för vi ville ju sitta med alla andra. Sen var tydligen en tjej i från min språkresa, Tilda, med och drog en historia om att hon som bestämde platserna hade typ "influerats" av sina gamla släktingar, typ 100 & 1000 år bak i tiden. Då kom Aimée, som också var i mitt lag, och hängde med mig för att klaga och få folk att bära tillbaka våran parkbänk och då skulle vi ta oss ner för ett berg och jag bara hoppade rakt ut (jag tror jag missbedömde avståndet) men klarade mej, fast jag blev yr och Aimée hittade värsta vägen ner och kom till mig utan en skråma. Sen så var det en massa tjafs som jag inte kommer i håg och då ringde telefonen så jag vaknade, det var ungefär klockan tio. Ganska ok. Fast om man tänker att Olivia har hunnit ner till Spanien innan jag ens vaknat så blir det mindre ok. Jaja, what to do?

Min dag består av sims, för nörden inom mig, och städning/tvättning/packning, för mamman och städerskan inom mig. Jag kommer vara superensam veckan efter veckan vi kommer hem från thailand så kom och plinga på vettja!
 
Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback