Hur förlänger jag dem

Ska ta en tidigare buss, orkar inte riktigt med städerskan. Ska droppa Nisse hos F&F och sen ta ut Bosse, sen ska jag möta Olive och vi ska leta klänningar! Roligt, roligt. Ska verkligen försöka hitta godbitarna, inte ge upp så lätt. Sen ska jag förbi på lite annat grejs.

Sen är det bara en en seg bit av veckan kvar. I morgon är det en vanlig skoldag med tre lektioner, en onödigt, en lite halvtråkig och en som vi kanske har. Sen på torsdag så är det ju student grejen.. Haha, jag snyltar! Fredag är jag ju ledig och på lördag är det As poolpartaj! ;D

Puss, så små inlägg nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Olive

Mucho välkommen att komma och leka med mig på torsdag i södertälje!:D

Puss<3

2008-06-03 @ 19:38:13
Postat av: Imi

Vart ska du på poolparty? :D

2008-06-05 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback