Händelserik helg

Den här långhelgen har varit kul och en aning stressig. I torsdags skulle Kalle ta studenten och jag blev ditbjuden av Olive, på både utspring och mottagning. Hann precis till tåget, utspringet var i södertälje, men de var försenade tror jag så vi fick vänta ett tag men det var bra för brännan. Sen så var det mottagning och det är nästan liite för konstigt att jag känner halva hennes släkt jag får ta och försöka hålla mig från alla dessa events som involverar mat och släkt. Sjukt god italiensk buffé. Dagen efter åkte jag hem och badade och åt middag och lite sånt. Sen mötte jag och Olivia Maria och hade trevligt.

Vi sov till typ elva den dagen och sen följde Olive med mig hem och hjälpte mig med As poolparty. Gud vad annolrunda!  Haha. Inte särskilt sleek. Dock är fröken V sleek in the water..

Puss.
/Big S (sofia eller sleek, välj själv)


Kommentarer
Postat av: kristin

svar: säger det jag också ;) mummms.



fin blogg =) !

Postat av: Pernilla

Skönt att sova till elva! :D

Hur mår du då? :)

2008-06-09 @ 10:25:25
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback