Flight-ready

Snart är det dags för min och syrrans nya favvo-program! Supersize vs. Superskinny. Innan dess är det ju sjukhuset och Anna sitter som fastklistrad framför tvn. Precis var det en gubbe med same cancer som jag, woho! Man blir värsta "nöjd" om dom ba: lymfom ;D Haha, lite töntigt men whatev! Fast onkologen är inte min favorit, jag gillar neonatal bäst och anna gillar akuten bäst. De bäbisarna är söta, men med så många slangar - synd om dom!

I dag handlade Anna och jag lite smått. Jag handlade ett SH-nagellack, franskam/brynborste, godis från Caramella! Anna handlade en superfin bikini, som jag satte i hop. I OWN! Men men, imorn så är det som sagt dags. Kommer hem den trettonde och ska jobba den 14e men asien är lätt att ställa om sig i från så det kommer gå bra. Det ska bli askul med semester+jobb+träffa stsfolk (förmodligen!)+semester+jobb igen. Jag är så nöjd! Hoppas verkligen på extrajobb till hösten. 
 
Klar-packad nu. Sjukt skönt, ska bli vrålhärligt imorn när vi lyfter i från Köpenhamn. Hoppas verkligen jag hinner blogga på flygplatsen.

Nu börjar fat vs skinny! Bye.


Kommentarer
Postat av: Anonym

imorn = imorrn

2008-06-27 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback