4 dagar och 19 timmar sen sist

Okej shit shit shit. Den senaste veckan har jag såsat runt hos mormor, glott på nisse och spelat sims. Jag har inte varit inne på msn en enda gång och stängt av mobilen. Har absolut inte pallat! ;D Sjukt chillad och jag vilar upp mig inför thailand. Lite tråkigt att Sverige sög i går men men, palla bry sig!

Nu ska jag städa Annas och mitt rum, eller gästrummet, här i Brain eller i would be delighted to (Järna) för det ser ut som helvete. Allt gick bra i måndags, gjorde lite ekg och en spirre(som sjukhusfolket kalla spirometri för). Det  sist nämnda var superkul! En omväxling, det var typ flämta - håll andan - andas ut etc etc. Jobbigt, värsta ab-training grejen. Man har som ett cyklop munstycke och en lite klämma för näsan och så mäter den massa andningssaker och hur väll lungorna tar upp syra och sånt. En erfarenhet rikare!

I morgon är det midsommarfirande här hos mormor och morfar, sedan åker anna och jag hem medans nisse-ponken måste stanna för vi åker ju på fredag!! ;D Happy slappy dappy klappy! Otrrrrrroligt spännande alltså. Flyget går 19.00 och då tar det typ 12 -13 h till bangkok, jag vet inte om vi mellan landar men jag gör gärna
ett sådant inlägg igen! Visst resan blir mycket längre men det är mysigt!

Aja, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Olivee

Kommer du hem på lördag eller fredag?^^

Hur är det annars i Braina annars då haha? x)

2008-06-19 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback