Tips/Cravings

Eftersom att det jag gör på dagarna för det mesta involverar böcker så har jag faktiskt hittat en held del böcker jag vill läsa. Om ni vill ha några tips så har jag massor!

Jag vill läsa Flyga Drake, som handlar om två pojkar i Afghanistan en rikemansson och en betjänt - de blir bästisar bla bla bla. Den säljer sjukt bra. Sen är det Jenna Jamesons självbiografi, att älska som en porrstjärna. Sen så är jag jätte intresserad att försöka få tag i Klockan 10:31 på morgonen i Khao Lak eftersom jag precis varit i Thailand och rört mej i tsunami drabbade områden. Sen så längtar jag tills En shopaholic får en syster kommer ut i pocket och så måste jag fortsätta på gossip girl serien så fort jag får tid/pengar.

Puss, slutar två då ska jag hem och bada i poolen! MAHA ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback