Busy weekend

Den här veckan som kommer är riktigt oplanerad. Förutom helgen dårå, som faktiskt inte involverar något med kompisar - än så länge. Shaota om någon vill hitt på något! På fredag ska jag ut på stan själv, älskar det. När man shoppar självagör man de bästa köpen som en viss fashoinista har sagt. Men tro inte att jag inte älskar att slöshoppa med väninnorna, för det gör jag, men nu är det mest så att jag måste ta lång tid på mig för att hitta det jag vill ha och det är inte alltid så underhållande för någon annan! Det som står på listan just på fredag är skor (gärna ett par grövre lackballerinas, har spanat in lite sånt på bianco), underkläder (hoppas få tag i genomskinlig spets knickers från topshop) och lite örhängen (lite träigt..).

På lördag firar min mormor och morfar guldbröllop, 50 år alltså, men resten av veckan är tom och jag jobbar inte. Nu blev jag riktigt uttråkad. Har beställt en bok som kommer på fredag men inget annat att se fram emot.

Call me.

Kommentarer
Postat av: sofia

tack sötnos! tjika gärna in den nån mer gång :)

Postat av: Anonym

HALLÅ!!

Fota söndag?!

2008-07-30 @ 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback