Utvärderar Gossip Girl

Eftersom jag läst fem gg-böcker känner jag att jag är ganska kvalificerad till en utvärdering av gg. Mitt första intryck var att de valt fel skådespelare till alla karaktärer förutom Serena, Daniel och Jenny. Fast i boken framstår de två sistnämnda som ganska sjabbiga och ofräscha men Daniel var ju riktigt het ju! De har gjort Serena en aning "spralligare" än vad hon är i första boken, hon blir snällare sen i böckerna, men jag gillar det. Kati och Isabel har också fått bättre karaktärer än vad jag föreställt mej. Dessutom skulle Daniels och Jennys pappa vara mycket äldre. I boken finns det inte helller några känslor... Inga tårar och ingen glädje. Vet inte om jag tycker det är bättre eller sämre. Plus att Erik ska vara typ två eller iaf ett år äldre än Serena. Han såg ju ut som fjorton?

Aja.. xoxo.
/S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Är böckerna bra då, förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback