Nya halsband!

Var har min inspiration tagit vägen? Jag skriver inte alls lika mycket nu som förra året... Åh, var är den - försvunnen. Det kanske beror på att det inte händer så mycket så här i början av terminen. Lite läxor men vad kan jag berätta?

Jo! Jag och Olive åkte in till stan efter skolan inne på Urban Outfitters, Antikt och Glitter. Handlade bara på glitter. Ett långt halsband med svart kedja och lila giraff som hänger och en annan med en kanin som har ballerina kjol - haha, det låter fult men den är söt.

Eftersom jag gillar att skriva vad jag drömmer om att göra i framtiden så har jag nu kommit på två saker. Jag vill jobba minst ett år som au pair eller volontär någonstans, det andra är att jag tänker önska mej ett år på college i USA på min student. Mamma garvade bara och sa något i stil med: "du vill bara ha så stora saker, hähähähäh" Shit sorry.. :(

I morgon har jag tre lektioner.. Idrott - är inte med, det skulle vara det jobbigaste elevhållna passet hittills. Företagsekonomi - alla ska hålla föredrag med sin grupp om reklam som är diskriminerande eller olaglig.
Våran är från Guess, kom ihåg att det är sko-reklam. Sedan Geografi - inget speciellt bara jobba på arbetet antar jag.. På kvällen/natten ska jag vara med Imi, vi ska nörda oss med tv-spel och film tror jag!

Puss - go natt!
/S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeaaah :D

2008-01-17 @ 22:05:12
Postat av: Emma

jag skulle också vilja plugga utomlands någonting.. får se hur det blir med de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback