Mulberry, mulberry, mulberry.

Om man vill ha något måste man ha ett mål. Jag har gjort lite efterforskningar och försöker ta reda på vilken väska jag känner för. Eftersom jag inte är en fashionista så känner jag är jag är mer fri till att köpa vad jag vill. Låter kanske lite korkat men jag har absolut inget emot fashionbloggerskor - tycker de är ganska balla faktiskt. Jag är lite inne på en.. -fanfar- bayswater. Får jag vara tråkig? Svar jaaaa! Fast inte en ljusbrun som alla har. Kanske en vit lackad liten rackare? Partyväskor är inte riktigt min grej, men jag gillade denna. Känns som att man måste hata eller älska den. Eller bara en svart vanlig plånka kanske? Jag veeeet inte.. Tss.. Tåls att tänkas på (och drömmas om?).

xoxo
/S.

gossip girl böckerna är en utav de bästa serierna jag läst, ska köpa sexan och sjuan innan thailand och sedan åttan och nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback