Min perfekta garderob del 2

image148

Nu har jag kommit fram till ungefär vilka plagg som ska in i garderoben i böran av min closet-make-over.
1. Jätte-söt klänning/topp från gina tricot, 199:- köpt!
2. 4 st jeans från Dr Denim, kunde inte hitta ett enda par i min strl eller i normal färg på mellanddagsrean, 500:-
3. Jätte söt klänning från H&M, beställer den från vårkatalogen. 298:-
4. Stickad, kortärmad kofta från Gina Tricot. 249:-
5. Puffig klänning från Monki, ska provas snarast!! ingen aning :-
6. Oddmolly-inspirerad tunika från Lindex, älskar den. 249:- köpt!
7. Basic linnen i överflöd från H&M, beställer dom från vårkatalogen. 59:50 :- st.
8. Sist men en utav de snyggaste jag sett, folklore inspirerat från H&M, beställer den från vårkatalogen. 149:-

detta är inte ett försök till att bli modeblogg - skulle aldrig ge mej på det. bara mitt egna sätt att organisera mina köp!

Pussar!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback