Jag har sytt en klänning!

Ohh jag är så djävulskt nöjd. Jag har sytt någonting alldeles själv. Tro det eller ej men jag har designat, tillverkat och fotograferat (!) en ballongklänning till min kusin Josefine.. Fast jag kan inte ta åt mej all ära eftersom att jag är "tvingad" att göra något till min kurs estetisk orientering. Fast jag är nöjd och eftersom att min syster (som är tolv fucking år) redan sytt två klänningar till vår kusin så var jag tvungen att göra någonting för att kompensera! Haha :)

Annars har jag inte gjort något särskilt i dag. Den här helgen har varit en kreativ helg först en bloggmakeover och sedan en handsydd klänning. Vad mer kan man önska sig? Maha. Nu kan jag sova, var bara tvungen att sy klart den.

Puss!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback