H&M beställning vecka treee!

För att jag ska kunna njuta av min lediga dag ska den helst vara planerad. Så därför i dag kvällen innan så var jag så uttråkad så jag skrev en lista..

* Komma på hur jag ska a råd med inst två par jeans till på min lilla lilla slant jag får i månaden om jag inte får det bättre med extrajobbet.
* Städa i ordning sminket. - surprise, gjorde det när jag tittade på djävulen bär prada för tusende ggn.
* Be mamma fixa lås till mitt estet-halsban, inte särskilt avancerat men inte fult för den delen.
* Rensa min byrålåda och de vita tyglådorna i garderoben (strumpor, scarfs, skärp, underkläder).
* Cykla..
* Leta rätt på ett bra schampo för torrt och skadat hår.
* Komma ihåg att köpa transparent gloss.
* Hämta mina hjärtörhängen i stugan. - det gjorde Anna åt mej. MAHA!

Jaha.. Vad ska jag skriva mer? Joo.. Jag börjar skolan på tisdag, har märkt att sfg typ alltid har en extra ledig dag när alla andra inte har det. Naajs. I morgon ska jag alltså städa, ta hand om nisse, kirra cash och klura ut min ekonomiska situation. I går åkte beställningarna i väg till H&M och yääs de kommer vecka 3. Härligt som fan - typ allt skulle komma på samma gång dessutom. Jag har beställt ganska mycket, mamma sa att vi skulle hålla oss runt 1500:- var. Fast jag fick
en jeans kjol som jag bara älskar, jag hatar egentligen jeanskjolar men mamma "tvingade" mej att köpa den och jag ville inte byta den mot något annat. Sedan fick jag en skit snygg parkas som jag hoppas funkar för mej..  Sen fick jag:
* Ett par flipflops, vill bara ha ett par - spelade inte så stor roll hur det såg ut, kan inte leva utan denna slags sko.
* En skitsnygg klänning, såklaart oddmolly inspirerad - hoppas den ser snygg ut på!
* En ny bikini, en röd överdel och grön underdel. Nööjd, satte ihop den själv! Nästan alltid snyggast så. Sen beställde jag underkläder och basic linnen m.m. men det är så tråkigt att visa :P Jag älskar när paketet kommer och man kan prova allt i lugn och ro, om det inte passar kostar det bara 75:- att skicka tillbaks och/eller byta.

Kyssar!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback