Ännu en lista?

Eftersom det inte händer så mycket det här lovet så finns det inte så mycket att skriva. Förutom att jag ska till

Thailand i påsk. Tio dagar eller nåttsånt... Jag är ganska duktig på att ställa om mig så jag tror att det kommer gå bra, det funkade i Malaysia iallafall. Hmm.. Här kommer iaf en gammal en, tredje gången!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
tid när det gällde att få möjligheter till råvara.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Golvtermostat
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Jag såg Fab 5 på sexaaaan.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11:45, den var 12:09
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Vinden, det låter som att huset ska lyfta eller nått.. :S
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Typ klockan elva igår kväll, då var jag ute med nisse och far min!
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Kollade runt på andras bloggar.
8. Vad har du på dig?
Mysbyxor, ett rött linne och en ännu mysigare kofta.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jaa. Något om att min familj och jag hade åkt utomlands och så hade de satt upp en grej framför ett höghus som såg ut som extreme men så fanns det en annan grej som man lixom bara höll sig fast i och då skulle en cyklist (han hade cykelhjälm och såna brallor på sej) gör det men han tappade taget och föll jättelångt och när han träffade marken flög det bara köttfärs överallt. :|
10. När skrattade du senast?
Jag vet faktiskt inte.. Tror jag och pappa garvade åt Nisse när han skulle kissa i går. Han ställde sig på ett ben lixom men så blev vikten så dålig fördelad att han bara sjönk igenom högen ^^
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ett diamant liknande hänge som jag fick av Anna i jul, Aimées tavlor, någon tavla jag fått av mormor&morfar och en tavla av farmor&farfar plus en almenacka.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Haha, Nisse!
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Pallar inte skriva eget så det blir listor lixom!!
14. Vilken var den senaste film du såg?
Hmm.. Jag tror det var 13 snart 30. 
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle flytta till USA och gå något bra college där, köpa pappas drömbil till honom, andra dyra presenter till de jag tycker förtjänar det och ett louis vuitton resväskeset till mig själv + hogan väskan..
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag blir lätt förälskad
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
I världen.. Jag vet inte.. Allt jag kan tänka faller under kategorin skuldkänslor.
18. Tycker du om att dansa?
Ouí
19. George Bush?
Nej, inte riktigt.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Om det var en pojke skulle han heta Simon. En flicka Svea eller Engla. Tyra är också fint..
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja. Jag ska göra det när jag blir äldre..
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen kära du :) Eller något. Vad vet jag?

Kyss!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback