Varför ska jag få komma?

Till: RightNow

En modemiddag är verkligen något jag skulle vilja vara med om. Efter att två år av mitt liv begravts av cancer så behöver jag glamour. Att tappa håret, gå upp i vikt, bli svag och byta ut mat mot piller är inte direkt en tonårstjejs största dröm. Jag har hittat min passion i mode, fastän jag inte bloggar om det så ligger det mej varmt om hjärtat. Att en gång i månaden byta ut cellgifter och provsvar mot Elle och Glamour gjorde min vardag lättare. Den här modemiddagen skulle bli som ett avslut för mig. Hoppas du kan hjälpa mig på vägen till mentalt tillfrisknande.
 
Mvh Sofia.


Kommentarer
Postat av: Xahra

DU VANNN!!!! Ville bara titta in o säga GRATTIS!!!! Detta är du värd!!! KRAM!

Postat av: belle

Grattis till vinsten! :)

2008-02-21 @ 02:56:27
URL: http://belllew.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis :) Skulle inte vara helt fel att vara på den middagen!

2008-02-21 @ 13:55:19
Postat av: Frida

grattis grattis grattis! det här 'r du verkligen värd!:)

2008-02-22 @ 20:42:59
URL: http://frilligt.blogg.se
Postat av: Kim Schiöld

Hoppas du hade det trevligt igår :) De var skoj.

Grattis!

2008-02-23 @ 12:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback