Taggad på Thailand

Jag vill bara säga att jag har varit en mycket duktig flicka today. :J Jag vill dessutom skriva av mej men det kan jag inte göra här. Nej, nej, nej! I kväll ska jag vara hemma och chilla typ. Dessutom är jag sjukt glad bara för att, lixom.

Men jag har varit duktig som fan för att jag tog Twinrix i dag. Ni veeet... Hepatit A+B inför Thailand. Dessutom måste jag dricka någon äcklig medicin/vaccin-sak mot turist-diarée (stava?). Bläsch. Den är riktigt vidrig, tog nämligen den innan Malaysia. Jag har inte fobi men ni som känner lilla Olivia vet att hon har det, för sprutor. Typ allvarlig också, hon skakade i väntrummet när det var jag, Anna och mamma som tog. Den gjorde inte ont, värkte bara lite i armen efteråt. Jag gick till Sturehälsan Allvaccination eller nått sånt, de är super trevliga och duktiga där! image154

Sov hos Olivia i går. Vi kände att vi inte ville vara själva på alla hjärtans dag. Så vi åt chokladfondue, som är gott för alla som missat det. Vi såg Criminal Minds och jag vill bara tipsa om Livräddarna där det finns världens HUNK. Nisse heter han, han är typ värsta bossen och är snygg + en het röst. Därför ska man kolla på den skiten. Lite entertainment på torsdagar, då det alltid lyckas bli programtorka.. Haha.

Kyss.
/S.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback