Sportlov

Lov nästa vecka. Ska försöka göra the most of it. Måste verkligen plugga har spanska och ekonomi prov.. Ingen hit direkt. Aja.. Ska till mormor i morgon efter promenaden med Bosse, tänkte först ringa och avboka men jag behöver cashen eftersom att jag var sjuk i måndags. Tar typ två tåget dit, Nisse och anna är redan där så vi ses sen. Springer kanske förbi farfar också.. Får se. Kommer hem på onsdag kväll, ska klämma in en fika, träffa girls och ta ut Bosse på fredag. Blir plugg i helgen.

Har packat tre neccessärer, blev förvånad men men ansiktskräm burkar och lotionflaskorna tar massor med plats. Två är med smink och feta förpackningar och en med nagelsaker (nu blir Olive stolt ^^). Haha. Min andra väska är redan i Järna. Plus alla böcker och papper och skit som hör till skolan. BTW! Jag är heeelt frisk nu, wiee!

Fattar inte hur vissa bidrag kan vinna i melodifestivalen.
XOXO
/S.

Kommentarer
Postat av: tilda

fattar inte heller det.. :P

Postat av: Olive

Yeeeey^^ Nagelsaker is the shiiit!

2008-02-26 @ 15:06:39
Postat av: Emelie

Va skönt att du har lov =)
Jag hade mitt förra veckan, men det gick mest åt till att plugga så det var rätt värdelöst haha

Hur ser din dag ut idag då?
Händer det något roligt? =)
/Emelie

2008-02-27 @ 08:34:19
URL: http://immortalize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback