Jag har fotat.. MIG SJÄLV!

Jag vill upplysa alla om att jag har valt att lägga upp skarpa bilder inte snygga. Så ha lite överseende. Har en dålig kamera och min WakeUpLight. Den funkade sjukt bra och gav ett mjukt ljus.

 Gillar att den är bred, nej jag är inte naken.
 Jag älskar den här inställningen på min kamera, det är någon inställning för text och sen solaris eller något. Gillar rosen, lite för ljust dock.
Den bästa bilden tycker jag, rosknoppen satt bra och det ser lixom lite glamoröst ut? Åhh, vad jag vill ha långt hår. Älskar färgerna när de är så starka och när fokusen ligger på det närmsta ögat blir det bra.

Vad tycker Du? Copyright på alla, off course..
Kyss.
/S.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va fina bilder! :)
Du är så söt Thorsten! :D

Postat av: Frida

Vackra bilder!

2008-02-22 @ 23:19:28
URL: http://livetenligtfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback