You give me fever

Oj, oj, oj.. Det var riktigt längesen jag bloggade. Jag har mått riktigt dåligt den här veckan. Har varit lite sjuk hela december, känns riktigt jobbigt. Men jag är hellre sjuk nu än under lovet. Jag blir alltid sjuk så fort något kul ska hända typ julafton/thailand.

Hoppas jag blir frisk tills på fredag då vi (jag+flickorna) har minijulafton och dessutom kommer städerskan(+ hennes barnbarn [???]) hit och då vill jag orkar åka till farmor och farfars lägenhet så jag slipper henne. Hon är lite för gammeldags, ex. hon tyckte jag och anna skulle plocka blåbärsris så att mamma skulle bli glad (WTF?!) och sen så en dag i somras var jag hemma med en hemsk förkylning och då tyckte hon jag skulle gå ut och ligga i vår hängmatta (här vill jag lägga till att den är placerad högt upp på baksidan och att vi bor vid vattnet så det blir väldigt blåsigt där uppe). Annorlunda alltså! Nu ska jag återgå till Mindjolt och tvn, mina hjältar! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback