Spyinferno



Okej jag kan bara säga tre ord: crap crap crap. Jag mår så jävla illa, har kräkts fler gånger i dag... Om det är vinterkräksjukan så smäller jag av, den orkar jag inte med. Men nu har kräkningarna faktiskt lagt sig så jag hoppas verkligen att det är över nu. Dessutom har jag chans att jobba på onsdag och så har jag planerat att gå på extramatte i morgon men vad gör man? Det är väll en sån där 24 h regel om man haft något spy-relaterat? Tror jag hört det någonstans så jag tror det blir hemmastannande i morgon - men hur fan gör jag då med matteprovet? Aja, finns faktiskt inte mycket att göra. Btw det jag ätit i dag var 2 dl blåbärssoppa, blir nog ett glas till. Får äntligen behålla dryck.

Hörde någon gång att det enda man önskar sig när man är sjuk är att bli frisk, stämmer som fan..

Kommentarer
Postat av: Carro

Smitta mig! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback