Santa claus is coming to town!

Nu ska jag äntligen få lägga mig och sova efter en mycket ansträngande dag... Religionsprovet gick helt ok, sedan satt jag och tog emot alla j-vla pengar - givetvis är det fortfarande så att det fattas. Orkar inte med allt folk, det är bara att gå ner och lämna och om du inte har dom i dag säg det bara då! Ysch. Sen rättskunskap och engelska, så sjukt opeppiga ämnen. Men whatev, sen blev det speedshopping med Olive. Julklappar närmare bestämt. Nu har jag handlat för mormor, morfar, mamma, farmor, farfar, anna, pappa och josefine. På g med flickornas! Så kul att shoppa klappar, seriöst ett utav mina bästa grejor under julen - att ge bort en massa fina presenter. Så kul!

I morgon ska jag och O sitta på ett sjukt mysigt fik, tror det heter mixitup på s:t eriksplan - vi hittade en ny favvis efter att kofi stängt, och plugga järnet med laptop och wifi. Fast mer gå igenom saker än plugga! Natti...



vad är mer jul än carl larsson?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback