Dan före dan före dan före dan före dopparedan

Trevligt att träffa flickorna, som man sällan gör, och dela ut klappar i går. Jag fick badskum, badsalt, bubbelbit från lush, Hur fan visste du det? och boken Barnens brev till tomten. Jätte-nöjd! Fast pappa kommer inte gilla att jag badar med Melting Marshmallow Moment från lush, badskummet/saltet hade en annan lite mer havsdoft som pappa kanske gillar! Men vafan det får han stå ut med tycker jag.. Den är ju så härlig, måste testas snarast - innan resan i alla fall.



Mamma är redan taggad på att börja packa, jag gillar inte att packa men jag har ju i alla fall min underbara
lista för min carry-on. Fast den här gången blir det packa lätt, och då menar jag megalätt. Typ ingenting! NADA - TOM RESVÄSKA. Typ mina tre tub-onesize-klänningar från thailand och ett par milda gladiators sen är jag klar. Men nu måste jag verkligen ta och göra något vettigt. Typ SATC och MindJolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback