Bangkok, Thailand

Nu har jag antligen fatt tag i en dator, med internet alltsa! Sitter i varan avslappnade lounge som erbjuder gratis internet... Pa rummet kostar det 3,50 KRONOR. Sant overpris. Men, men... Vad har jag gjort hittills? Shoppat ett par gladiatorskor i svartlack (pappa sa att d sag egyptiska ut!) fran MBK for typ 65 kronor, en kroppscrub, en ansiktstvatt och ett serum for haret pa Boots for 75 kronor (det var nagon caribbean serie, mysiga dofter!) och sist men inte minst sa var vi pa Siam Discovery i dag och kollade runt dar jag kopte en ogonfransbojare pa Shu Uemura... Gissa lyckan! Jag ba wah SU affar har! Mamma och Annas reaktion: Ehh.. Va? Jag ar iaf jatte glad! :D

I morgon hade pappa bestallt en guidad tur har i Bangkok, med vara alltid trogna Oriental Escape, klockan 2. Ska bli spannande sen pa mandag ar det dags for mer shopping och lunch (eller middag?) med pappas arbetskamrat. Trevlans.. Sedan ar det Phuket pa tisdageftermiddag runt fyra. Men vi hors i morgon, puss! 

Kommentarer
Postat av: Superstar

Härligt... jag är oxå snart på väg... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback