Ett relativt intressant inlägg

Höstens planer, nu får ni se fler smakprov på min hålla-reda-på-allting-sida, är ganska många eller kanske inte planer utan mer mål. Ett litet smakprov ur min lista, alltså jag har plockat ut de mer roliga punkterna. Woho!

Yoga varje måndag med Imse vimse - andra som känner sig manade att hänga på är välkomna att joina oss, ska bli kul. Känns som att jag passar som Yogamänniska, lite hippie!

* Köpa mina första Converse, jag vill ha ett par plommonfärgade - som är sjukt svåra att få tag i. Någon som vet var jag kan hitta dessa?

*
  Lägga undan pengar till mitt framtida major väskinköp. En Bayswater, i lack, som jag skrev i går och så måste jag spara i hop till julklappar + Phuketresan i vinter, ny resa den 26/12. Spenderar nyår där! Traveloholic är alltså inte bara ett snyggt namn utan faktiskt på riktigt! Hmm... Får ju ett jobb när jag fyller 18 på SEB, hoppas jag får en bra lön. Längtar verkligen till november. MAHA!

Söta pussar!
/S.


Kommentarer
Postat av: Linda

låter som en rolig lista!!=)

Postat av: Mia

Leta på internet efter Converse, till exempel sneakersandstuff.com och liknande sidor :)

2008-08-20 @ 11:00:23
URL: http://mialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback