SuperMegaPowerYoga

Skolan i morgon, ska bli spännande att börja trean. Hoppas verkligen på ett bra schema, ett relaxat ett med noll håltimmar. Skolstarten plus la yoga känns superduper, jag förstår inte varför jag gav upp så lätt förra gången för det är verkligen en grej för mig. Jag är som sagt väldigt vigtbyggd, eller hur man ska uttrycka sig, och kan typ få fötterna bakom huvudet... Så nu ska jag gå in och bara ge järnet och tycka att det är skitroligt. Vill verkligen vara intresserad av något och yoga är väldigt krävande - speciellt poweryoga där man tränar väldigt mycket uthålligheten i musklerna.

Nu ska jag kolla vidare på vänner, börjar ju inte förens ett i morgon. Ska bli trevlans, wie jag är trea!

Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback