Sicko

Har inte bloggat så bra eftersom att jag är sjuk och inte typ lätt liten förkylning utan rejäl typ vinterkräksjukan. Jobbigt värre, känns dessutom lite surt att missa en dag i skolan men what to do. Kan trösta mig med att det inte har varit en riktig dag i dag i alla fall. I morgon så börjar skolan på riktigt och då kommer jag att gå. Bara två lektioner på onsdagar Matte C och Engelska C, mina två tillval. :D



Fick faktiskt ett ganska bra schema (jag gick till skolan i går), bara lite jobbigt med ett tretimmarshål på torsdagar men det löser sig nog.

Kyss cupcakes!


Kommentarer
Postat av: Fatma

oj, va lite lektioner ni hade :O Vi har typ full proppad schema :s

Postat av: Fatma

svar: haha, ja men tycker det är lite orättvist xD

2008-08-27 @ 19:05:04
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback