Ramsay är ju bara ärlig

Hell's Kitchenar mig. Det är verkligen den bästa tävlings-serien, om man bortser från Project Runway förstås. I morgon ska jag checka shoes med Olive har spanat in några på Topshop, som jag (efter att jag hittat dom "själv") såg i Elle Uk, ett par suede flats med en pom pom grej på tårna i svart givetvis. Kostar typ 359 eller något och dom är så söta.. 

I morgon blir det en mysig kväll hos Mary med några av flickorna. Supermys, lite lagom sådär. Sover väll hos Olive, som alltid. Dessutom ska jag prata med el famillia om eventuella utomlandsstudier och återkomma till er. Behöver verkligen studera utomlands, vill inte gå på något grått, universitet i sverige. JAg är ute efter campuskänslan, att bo i ett dorm och klara sig (mer eller mindre) på egen hand. 

Kyss.
/S.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback