Mjukisbyxorna - friend or foe

Åh gud vad jag har chillat i dag. Jag har nog chillat hela den här veckan faktiskt. Bara glida runt i mjukisar och tofflor, inte ofta jag gör det. Kollar vänner, dricker cola light. Det är så skönt att bara slappa och inte bry sig. Jag har nästan vänt på dygnet vilket inte är något vidare för jag har svårt att ställa tillbaka det. Fast man får passa på för snart börjar trean och sen så är det ut i världen lixom.

Väntar ett samtal från CIS nästa vecka + att jag förmodligen ska på deras mässa/seminarie i september. Vill ju satsa på det här nu och jag har redan några skolor in mind. Ska verkligen bli skönt att få prata med någon som kan allt, för skolans studievägledare är inte mycket till hjälp.

xoxo.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback