Jag har detoxat kylskåpet

I dag har jag inte åstakommit mycket, mest kollat på sex and the city och slöat. Plockat diskmaskiner, massor av disk pga någon anledning. Rensat kylskåpet, pappas födelsedagspresent från moí, från utgånga produkter - sesamolja gone bad var nog det skabbigaste. Sen så var allt tvunget att hällas ut och sen åkte jag och mamma till återvinningsstationen för att återvinna allt crap från kylskåpet och sist men inte minst så har jag övningskört! Woh! Tredje gången och det går väll okej men jag fattar inte hur jag ska kunna rejsa på motorvägen - någonsin.

I morgon är det chill igen och på onsdag har jag mitt möte med CIS, det kommer jag skriva mer om på onsdag kväll. Ska bli spännande! Ihh. Sen så ska jag ut med
lilla Bosse på fredag. Får se hur det blir med det under den här terminen när jag fått mitt schema.

Längtar lite till skolan, vill se schemat och få in några rutiner..
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback