En bild piggar upp inlägget

Jahapp, uttråkad är vad jag är. Fick precis höra att Olive blivit sjuk, krya på dig raring, och dessutom är det typ samma grej som jag hade tidigare i veckan. Hoppas bara att det inte var mitt fel att hon blev sjuk. Gårdagen var skoj, innan da sickness, med gipsybord och överklassare. Vi lärde Olives kusin att vara brat och gav brat-nicks till alla. Max = Maximilian, Teo = Theodore, Kalle = Charles etc. Superkul, ingen av oss åt typ kräftor - vi hade korvskiva i stället. Jag och Noa var i lag på både tipsrundan och kubben, ingen utav dom gick särskilt bra.. Aja, hade roligt i alla fall. Nu borde jag sluta lata mig och fixa iTunes på den här datorn..

never gonna happen.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback