Allt var ju så bra

Jag sov till tolv i dag hos Olive. Vilket jag ångrar starkt. Jag hade fått ordning på min dygnsrytm och nu är den uppfuckad igen. Men så blir det på helgen. I morn blir det väll en sen kväll hursomhelst men saken är den att jag ska till ikea med mor på dagen och vi vill komma i väg vid en relativt normal tidpunkt eftersom att lillasyster ska hämtas hos mormor och morfar...

Nu blir den vänner här på min kära laptop♥ tills jag blir trött. Jag älskar den! Jaja, fan vad jag tjatar. Ska sluta med det och skriva något annat. I morgon ska jag banne mig skriva det där bangkok-inlägget och så får ni se mina otroligt fabulösa inköp på ikea.

kyssar.
/S.


Kommentarer
Postat av: MH

Yes! Vad går du för någon gymnasielinje då? Du trivs oxå i skolan!? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback