Valborgmässoafton

Inte så späckad dag i dag. Ledig från skolan. Whipi! ^^ Hade tid hos vårdcentralen 09.10. Kanske inte så bra. Sjukt trött nu. Tog den där gardasil sprutan i morse, den kostade 1209 :- nu men sen blir det rabatterat pris. Fast en grej var lite hemsk, jag gillar inte vårdcentralen. Jag känner mig sjukt osäker när jag är där. Känns som att dom inte vet vad dom håller på med. Ganska läskigt. Fast det känns konstigt att kunna säga att jag känner mig super säker på  AL och Sturehälsan Allvaccination men inte där. Aja.. Lite klagande mår amn väll bara bra av.

I kväll blir det middag med släkten och sen ska vi åka i väg för att sova på Stångarö och sen blir det Kolmården i morgon. Där har jag inte varit på hundra år typ! Jag kan nog utlova en massa bilder. Sen ska jag till mormor och morfar på fredag för att ta hand om Jossan - fattar inte riktigt upplägget men mamma och Anna har kollen. Haha. Sen på lördag är den
Aimées 18-årsmiddag, ska bli superkul :D

Ska man kanske ta upp vloggandet igen?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback