Min mus är grön

Extremt jobbig dag i dag. Eller jag ska inte klaga så sjukt mycket faktiskt. fem (egentligen sex) lektioner i dag. Lång lunchen med Kajsa satt fint och ledarskapen var ju givetvis extremt chill. Har fått en jättefin, trådlös, mus. Mamma fick den på Marie Picasso grunkan i går. Den kommer från typ pole position today. Vrålhet!

Har bara gått 7422 steg i dag. Fastän jag var på coop och valborgshandlade med min mamma. Jag älskar Coop och IKEA! Haha, äkta svensson. ;P I morn ska jag till doktorn klockan 9 för att få Gardasil. Rekommenderar verkligen att ni som funderrar på det tar det innan ni fyller 18 för då kostar det 16 000. Med högkostnads skyddet blir det typ 1118 tror jag. Inte alls lika mycket i alla fall.. Kommer mer sen.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback