Ingen glassbil ingen sommar

Jag störde mig så otroligt mycket på en grej i city i dag. Hela den här glassbilsgrejen var väll ett snäpp lite för långt. Tycker jag? Ett brev till regeringen.. Men det är säkert många åldringar som har dött av hjärtfel när de hört glassbilen. Barnen blir feta, nej. Herregud! Föräldrarna har nog en anings kontroll över sina barn. Jag tror inte att man ger sitt barn en hel glasspåse på en dag. Det är inte tortyr, man blir ju jätteglad av "Nu lurar vi barn, nu lurar vi barn - på deras veckopeng!".

Hade sjukt mycket i skolan i dag. Fast det är ganska många som åkt till Berlin med skolan så det var lite lugnare än vanligt. Har några prov som börjat lägga sig på hög men tag vare en spontan studiedag på måndag för att alla har så mycket att göra och ledarskapsdag på tisdag med film och företagsbesök (vr kanske..?). Ska bli my´cket bättre på att blogga. Promise! :)

Kyss!
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback