Dag med massor av oförverkligande

Jag borde göra så mycket saker! Stannade hemma i dag, missade en lektion (där vi skulle laga soppa), så jag känner mig lite rastlös. Ska sätta mig med ledarskapen eller geografin idag. Sen måste jag blogga lite mer ordentligt. Har städat lite på rummet i dag annars bara tv tittande och en promis men nisse. Sjukt sugen på cola. :) Yumää. I morgon blir det långa raska rundan igen. Gick en mindre med N i myskläder i dag. Den långa tar ca 25 minuter om man går relativt fort och ger typ 2500 - 3000 steg. Jag är ju fakitskt med och går till Prag (tror jag) på tappa.se. Roligt, fast jag har ju såklart tappat min stegräknare i vällingby c och väntar på att få en ny.. Kanske kommer imorn? :P

Ska köpa nya högtalare till datorn snart. Har ju som sagt massor av idéer till mitt rum. Alla kostar ju inte jätte mycket så jag kan nog fixa mycket själv. Fast hjälp behöver jag. Jag är en fara med borrmaskinen (heter det så? pinsamt :|) Dessutom är jag på jakt efter någon snygg tavla. Ska till Gallerix i veckan och kika.

Puss!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback