Listilicious


Listaaa, trött helt enkelt..

Matvanor:
Bästa maträtt? Jag gillar italienskt :)
Bästa dryck? Jordgubb/Lime-cider
Hat dryck och maträtt? Bubbelvatten & rödbettssoppa.
Bästa alkoholdryck? G-klavs drink! ;D
Använder du smör på smörgås? ett tunt lager
Lösgodis eller färdiga påsar godis? Lösgodis
Favoritglass? Ben&Jerrys Rocky Road.


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
0-5000:- kanske :S
Har du mer skor än kläder? Neje, väskor väskor väskor väskor.
Favoritplagg? Älskar jeans fast annars är det väskor väskor väskor väskor.
Hatplagg? Spandexleggings. Ysch.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Pluggar
Vad vill du bli? Jag vet inte riktigt men jag skulle gärna öppna egen djuraffär.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jadå!
Är lönen viktigast? Man måste ju överleva men kanske det räcker utan överflöd om man älskar det man jobbar med!


Boende:
Lägenhet eller hus?
Villa
Framtidsplaner med boende? Jag ska väll flytta hemifrån om jag ska byta och då är min dröm en lägenhet i Vasastan(S:t Eriksplan).
Litet eller jätte stort? Lagom är alltid bäst.
Drömboende? Stor, luftig, mysig lägenhet i Vasastan med högt i tak!
Landet eller mitt i stan? I staaan!
Mysigt eller sterilt? Mysigt men ordning på grejorna...

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nope
Är otrohet okej? INTE.
Älskar du någon? Nej.
Betyder familjen mycket för dig? Absolut.
Är du lojal? Ja!
Tycker du om att dricka dig full? Nej.
Hemmafest eller gå ut på krogen fest?? Hemmafest

Pussss.
/s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback