Duktig flicka!



Jag har varit ganska duktig i daaag! :) Jag har pluggat spanska, hjälpt olivia att hitta ett nickname på msn, hämtat Nisse, besökt farfar och farmor, plockat in i diskmaskinen och läst iaf halva svenskan tills imorn (det är 20 sidor om barrock-litteratur - some credit please!) plus att jag informerade min farfar om halsbandet jag vill ha :D

Imorn ska jag städa igen.. Mitt rum blir stökigt på tre röda. Känner fortfarande i halsen och ska nog vara lite försiktig. Iaf så ska jag och O baka prov-muffins til vårt företag. Hade tänkt att bjuda klassen när vi presenterar vår "budget". Skillat? INTE SÅ LITE HELLER. Det ska vara de godaste muffins någon någonsin har smakat.

Hmm.. Vad mer kan jag säga som kan uttråka dej? Hm.. Jag kan skriva att jag har planerat att bränna över mina nerladdningar på cds för de tar sån jävla plats och datorn är sjuktseg.. :S Längtar tills 20e okt! :D

/S. pyss

BTW! Jag läsde hela svenskan och det kändes så sjukt skönt - jag kände mej duktig för en gångs skull. Sååå.. Passade på att utnyttja det och läste lite mer spanska. Älskar att känna mej peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback