Roligare lista ;D



Har du pojkvän/flickvän?
Nej.
Är du kär? Nej.
Hur tidigt stiger du upp? Alltifrån sju till tio på vardagar och lite blandat på helgerna!
Vem/vilka vet mest om dig? Aimée&Olivia tror jag..
Gillar du att slåss? Nej, eller vadå?
Vad ska du göra ikväll? Kolla Heroes eftersom jag varit sjukt duktig och plöjt mej igenom sveriges litteratur historia och spelet om maten! 
När var du senast full? Blir aldrig "full".
Har du utländska föräldrar? Nej det har jag inte..
Var har du ont? Träningsvärk i låren... :D Känns bra!
Är du bra på att måla? Beauty is in the eye of my bildlärare.. MVG förra året men kvalitén går att diskutera.
Vem kramade du senast? Mary tror jag!
Vad längtar du till? Helgen och Kanarieöarna! :D
Favoritalkohol? Blandat ^^
Vad heter dina husdjur? Nisse
Har du körkort? Nej, men jag har provat att köra bil. Respons - ÖHHHHH?!?!
Favoritgodis? Plockgodis och naturgodis. Jag äter (och dricker?) nästan allt. Förutom rödbettsoppa(och det där obligatoriska ni vet: lever etc.) och bubbelvatten.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska.
Sparare eller slösare? Slösare. Fast jag vill ju egentligen spara lixom lagom.. Har dock en fin fin sparpudel! Hon är värd några spänn!
Har du några homosexuella vänner? Nej, inte vad jag vet.
Bio eller promenad? Bio älskar jag en regnig lördag eftermiddag och powerwalk en varm söndagmorgon!

Är du kittlig? Nope.
Rädd för insekter? Mmm.. Gillar dom inte alls, relativt nervös om jag ser en geting.. Eller ok, frågar ni tex Olive kommer hon säga att jag tappar kontrollen en aning men det är en annan historia...
Anser du att du är stark? Fysiskt är jag WEAK. Psykiskt är jag stark. :)

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback