Känner mej duktig



Har skrivit en ganska lång men ändå intressant och lite svårt artikel om en fejkad hungersnöd i ett fejkat land som heter El Dorado (jag och O trodde det fanns på riktigt :S)! Det blev kul mot slutet och jag mixade inte mina egna tankar rätt mycket. Hade tänkt att skriva en kost-mat-upplägg-sak också men kände att jag inte klarar det i dag men att jag får skriva den i morgon kväll. Behöver vila och så behöver jag packnings tid.. :P Jag är ju inte sånt big fan av att packa..
YSCH! Ska ju åka fredag morgon (vakna tre eller nått :S), åker alltid sjukt tidigt.. Men det ska bli så härligt att åka booort! Jag hoppas också på att få träffa Gustav på gc! WHOPI!

Snart är det Heroes. Älska!

Puss.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback