Nästa mål i livet.

Jag har inget att göra så jag kollade igenom gamla inlägg och läste det här. Jag såg vad jag skrivit och det påminner om hur mycket jag har skrivit och tänkt mycket på det här med mål, lixom hur viktigt det är! 
"Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Att få åka till Malaysia, ta sprutan (tack gode gud för Emla) och spara pengar tills dess." Står det i inlägget. Jag åkte till Malaysia, jag tog sprutan och jag sparade pengar och shoppade :D

Så vilket är mitt nästa mål i mitt liv? Hmm.. På långsikt att få ihop pengar så det räcker till alla julklapparna och samtidigt köpa något fin att ha på mig då och på kortsikt att skära ner på spenderandet i veckorna, se det förr förra inlägget! :D

Pussisar! någon som tycker att jag ska vlogga (videoblogga)?
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback