Nästa mål i livet hade jag nästan glömt!

GUD VAD BRA DET GÅR!
Det går lixom bra! Bara allmänt sådär. Fick MVG i omdömme på mitt omprov i spanska. WTF lixom.. Fast bara G + på Naturen, och jag som slitit så.. :( Aja, jag klarade det iaf. Sedan till själva inläggets handling, någon som läste "
Nästa mål i livet" inlägget jag skrev? Fan vad coolt, jag har nått två! :D

Jag skrev att jag var tvungen att få pengar till julklappar och nu fick jag pengar av mamma huxflux, helt lycklig och överraskad! Jag är ju som sagt lite fattig och det borde räcka till en ny blåsa till julen. ^^ Fett coolt. Fast nu måste jag ha två nya mål. Tänk, tänk, tänk... Läsa 50 sidor i Vägen till Klockrike inom en vecka. Ooooocch. Typ? Möblera klart i rummet :D

Två mål, scooore! ^^
/S.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback