Känns som att jag slarvar.

Känns skit jobbigt just nu. Känns verkligen som att jag slarvar. Jag har pluggat som fan till spanskan ska plugga en liten sak till i kväll men det ska ändå kännas bra tycker jag, som att jag ansträngt mej lixom.

Fattar inte vad jag ska göra. Känner mej bara så otroligt fet nu. Usch, hatar det. Inget passar känns det som. :/
Läs inte det här inlägget, jag vill bara uttrycka mej och fatta vad jag ska göra åt saken. Jag har absolut noll i självdiciplin. Fan jag hatar det här. Usch. Vill bara kräkas.

Jag ska gå ner och titta vad jag har i bokhyllan till svenska-arbetet. Vill komma igång innan lixom, gör aldrig det annars. Vill bara gråta, fan vad illa jag känner mej. Känns som att jag är jätte-dålig bara. Helt enkelt en dålig fet människa som bara får IG och inte ens klarar av att skaffa sej ett riktigt jobb.

Det känns som att alla springer fort fram och jag bara väntar på att alla ska springa i mål, jag bara sitter där och låter fettet välla fram. Självömkan är inte vackert jag vet det. Jag gör så många to-do-lists för att peppa mej själv till viktnedgång. Man blir inte lycklig bara för att man är smal men det är så jävla mycket enklare då!

inga pussar.
/S.

Kommentarer
Postat av: Maria

("v")


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback