Ignorera och fokusera



Okej, jag är nu hemkommen från Gran Canaria där allt var bra, varmt och sköööönt! Kommer hem till min mobiltelefon, som jag varit utan hela veckan, och får förödande nyheter av O. Fan vad jag suger. Dessutom ser jag mina papper i från skolan. Jag når fucking botten.

Jag måste lägga allt det här bakom mig, stanna i gymnasiet och fortsätta kämpa. Jag måst ignorera skiten och fokusera på det som är bra och viktigt. Måste fortsätta plugga till Natur provet som jag bombis failar. Ok... Fem saker som är bra just nu:

1. Nisse är hemma, greejt. Sötnos!
2. Ska äta mexikansk mat i kväll :) Yumm!!
3. Nöjd med min shopping på GC..
4. Lite brun, feeling fresh.
5. Jag älskar Ipren! :D

huvudvärk. Bilder kommer snart, inom tre inlägg!
Puss
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback